Ve dnech 4. - 6. října 2010 se do Brna vrací po třech letech Lumírova Tříska, aneb reklamy, které se vám dostanou pod kůži. Tentokrát však jako multimediální festival filmu, hudby, reklam a workshopů.
Lumírova tříska, aneb reklamy, které se vám dostanou pod kůži, vznikla v roce 2004 jako jeden ze studentských projektů na
Fakultě multimediálních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. V letech 2005 a 2006 se konaly první dva ročníky na brněnské Flédě a setkaly se s velkým diváckým ohlasem. Letos se Lumírova tříska vrací na místo činu, ale nyní již s mnohem šírším záběrem. Vrací se jako multimediální projekt, který si klade za cíl nejen bavit, ale i vzdělávat ve všech mediálních a úzce příbuzných oblastech. Lumírova tříska je o
zábavě a reklamách. Ale nejen o nich. Snaží se koncentrovat na veškeré netradiční aktivity.
Festival zahájí v pondělí
4. října od 20:00 na Flédě pásmo vybraných studentských filmů z československých filmových škol, které je pojmenován
Úrody ze školních zahrádek. Je vybráno to nejlepší, co vyprodukovaly filmové školy v Česku a na Slovensku za poslední léta. Ve čtyřhodinovém pásmu se můžete těšit na studentské filmy všech žánrů, které získaly ocenění na různých českých i zahraničních festivalech a soutěžích. Pokud budete mít chuť si od filmů na chvíli odpočinout, anebo chcete přijít jen tak posedět, není problém. Hlavní bar v předsálí bude otevřen po celou dobu projekce a po jejím skončení i s doprovodnou hudební produkcí. Vstupné je dobrovolné.
Během festivalových dnů se budou také konat
workshopy na brněnských vysokých školách s předními českými odborníky na reklamu a média. Konkrétně se můžete například těšit na přednášku o neuromarketingu, marketingu na sociálních sítích nebo o problematice reklamy a práva.
Festival Lumírova tříska vyvrcholí ve středu
6. října opět na brněnské Flédě. Večer nazvaný
Reklamy, které se vám dostanou pod kůži bude přehlídkou nejkreativnějších československých a zahraničních spotů. Jsou různé reklamy. Hezké, škaredé, vtipné, trapné, smutné, dojemné, oblíbené i nenáviděné. Ale jen některé se vám můžou dostat pod kůži
Byly vybrány ty nejvypečenější kousky z československé a zahraniční produkce. Uvidíte spoty, na které jste už možná dávno zapomněli,
rozšířené režisérské verze (tzv. Director's cut) ale i ty, které se na televizní obrazovky vůbec nedostaly. Těšit se můžete na reklamy humorné, ale i silně emotivní. Zahraniční blok reklam pak nabízí zcela odlišný přístup ke kreativě a silný důraz na image propagovaných značek. K vidění budou reklamy, které vyhrávají mezinárodní soutěže, jako je
Golden drum,
Cannes Lions nebo
Clio Awards.
Po skončení projekce bude následovat vystoupení
Jitky Charvátové (exSkyline) s kapelou
Mother Ducks, která přijede představit svou letošní sólovou desku Feed My Lion. Role předskokanů se ujala olomoučká elektroformace
Narcotic Fields. O zábavu do rána je tedy postaráno!
Vstupné: studenti:
75 CZK | plné vstupné
150 CZK
Více na
http://www.facebook.com/lumirovatriska
Zdroj: TZ Jakub Šabata
Váňová, Lada. 2010. Multimediální festival Lumírova tříska již tento týden v Brně.
Vychytané.cz. [Online] 3. 10. 2010. [Citace: 21. 11. 2024.] http://clanky.vychytane.cz/clanek.php?id=3779. ISSN 1802-2677.
link na článek:
http://clanky.vychytane.cz/Multimedialni-festival-Lumirova-triska-jiz-tento-tyden-v-Brne