Tady se dozvíte, jak postupujeme, když uzavíráme s partnery mediální partnerství.
Co je to pro nás a naše partnery mediální partnerství?
Mediální partnerství chápeme jako takovou spolupráci, kdy Vychytané.cz poskytne partnerovi prostor pro jeho prezentaci v rámci reciproce. Zpravidla jsou to:
- fotoreporty z akcí
- články o akci
- banner(y)
- tematické soutěže
- další možný reklamní prostor
Po našich partnerech jako plnění nepožadujeme mnoho. Vše je samozřejmě závislé na množství a objemu námi poskytuném prostoru právě pro partnera. Většinou po partnerovi za tento prostor požadujeme:
- možnost fotit fotoreport pro danou akci (nebo akce)
- možnost rozmístění a rozdávání našich propagačních materiálů (kartičky s adresou apod.)
- možnost umístění reklamní plachty s naší www adresou www.vychytane.cz
- uvedení logotypu mezi mediálními partnery akce na všech materiálech spojených s akcí, kde se vyskytují loga partnerů
- další možný reklamní prostor
Veškeré podrobnosti, velikosti a obsah poskytnutého prostoru je domluveno:
- vždy před akcí, nikoliv během akce
- na přesně stanovený objem (včetně počtu PR článků)
Snažíme se, aby tyto domluvené náležitosti byly pro nás svaté. Poskytneme-li další mimo dohodnutý rámec, je to pouze na našem svobodném zvážení a rozhodnutí, pokud si myslíme, že to bude pro naše čtenáře zajímavé.
Jste majitelem klubu? Není problém!
V zásadě spoustu informací naleznete zde:
partnerstvi.vychytane.cz. Ale zkráceně - jsme mediálními partnery několika klubů, můžeme být i toho vašeho. V podstatě si jen zasíláte pravidelně program (na partylist zavináč vychytane.cz), který sami zadáváme do databáze a automaticky zveřejňujeme. Naoplátku uvítáme naše logo na webových stránkách klubu, a pokud to bude možné, tak i na propagačních materiálech klubu (hlavně tedy plakát s programem klubu).
Naši návštěvníci
Disponujeme měsíčně i 167 tisíc návštěv, zobrazíme přes 1,9 milionu stránek. Cílovou skupinu a další detaily, jako logotypy apod. naleznete zde:
logo.vychytane.cz
A s čím u nás neuspějete?
Samozřejmě, existují i akce, u kterých nechceme být mediálním partnerem. Jsou to akce:
- u kterých je hlavní náplní pornografická tematika
- které pořádá naše konkurence
- akce, u kterých si nejsme jistí, že budou mít úspěch (nebudou vychytané )
- které nejsou profesionálně zvládnuté na všech úrovních
Má-li náš partner problémy s produkcí, jsme v omezené míře schopní a ochotní poskytnout relevantní marketingové poradenství do určité výše zdarma, jde nám přeci o totéž.
Bohužel se nám stává, že grafik, který zpracovává materiály akce, často naše logo nezpracuje správně - proto preferujeme, aby nám partner poslal pro náhled grafické materiály pro danou akci, pokud tedy samozřejmě náš logotyp obsahují.
Jestliže vás neodradily tyto naše pravidla, která jsou u ostatních médií většinou nevyřčená a jsou z toho pak problémy, a chcete-li, abychom byli vaším seriózním mediálním partnerem, stačí napsat na e-mail info@vychytane.cz, my už se vám ozveme
, redakční článek. 2006. Pravidla mediálního partnerství.
Vychytané.cz. [Online] 1. 12. 2006. [Citace: 21. 11. 2024.] http://clanky.vychytane.cz/clanek.php?id=289. ISSN 1802-2677.
link na článek:
http://clanky.vychytane.cz/Pravidla-medialniho-partnerstvi