V úterý 27. října ráno se před zlínským Univerzitním centrem objevilo zaparkované auto, kompletně obalené alobalem. Jedinou stopu, kterou po sobě autoři tohoto vtípku zanechali, byla žlutá nálepka se značkou „Al“ a plechovka energetického nápoje Red Bull.
Někteří zasvěcení studenti však hned věděli, o co kráčí: „Je to nezvyklý způsob propagace tradiční studentské Advert párty, na které vítají studenti oboru Marketingové komunikace nové prváky. Tento rok bylo zvoleno téma Alobal,“ prozradil student Jiří Ježek, jeden z pořadatelů tohoto večírku.
Studenti také podotkli, že automobil není jediná věc, kterou pokryl alobal. V posledních dvou týdnech se začaly na Ústavu marketingových komunikací zdejší univerzity objevovat nejprve alobalové detaily jako kliky, či věšáky na kabáty. V posledních dnech studenti v učebnách potkali obalené celé kusy nábytku. Vyvrcholením byl právě automobil před univerzitní budovou.
„Téměř do poslední chvíle jsme netušili, proč je alobal všude kolem. Až před pár dny nám bylo prozrazeno, že jde o naše přijímání na fakultu. Moc se na Advert party těšíme,“ shodli se prváci Marketingových komunikací, Karolina Benešová a Marek Kloss.
Studenti sami sebe obalili alobalem ještě ten den, v úterý 27. října v klubu Morava, kde se přijímání prváků Marketingových komunikací konalo. Studenti druhého ročníku pro všechny připravili bohatý program a spoustu her za hodnotné ceny. Nejlepší kostýmy z alobalu vyhrály let od MAC školy paraglidingu a dvě jízdenky po Evropě od společnosti Student Agency.
Akce byla sice primárně určena pro studenty, vítáni ale byli všichni. Jako hlavní poutací prvek posloužil obalený automobil, který se z před Univerzitního centra přemístil ke klubu Morava. Alobal byl z bezpečnostních důvodů redukován jen na kostru vozu, ale i tak splnil účel. Kolemjedoucí se za výtvorem otáčeli, ti jdoucí si jej fotili.
Akce byla organizátory vyhodnocena jako úspěšná. Jak po stránce marketingové, tak samotný večer proběhl organizačně v pořádku. „Přišli všichni prváci, což byl cíl. Taky se tady objevili studenti vyšších ročníků. Dokonce i studenti jiných oborů či fakult,“ zhodnotila nakonec další z organizátorek, Pavlína Grombiříková a dodala, že „přišlo i několik pedagogů, kterým se takto tematický večer líbil.“
Skupina Advert2009 na Facebooku:
http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=155958773918&v=photos&ref=ts&__a=1&_fb_iframe_path=%2Fgroup.php
.Štěpán(Štěpán Prachař)
čtvrtek 29. 10. 2009 16:00
Prachař, Štěpán. 2009. Alobal? Použít zásadně na auto! .
Vychytané.cz. [Online] 29. 10. 2009. [Citace: 21. 11. 2024.] http://clanky.vychytane.cz/clanek.php?id=2569. ISSN 1802-2677.
link na článek:
http://clanky.vychytane.cz/Alobal?-Pouzit-zasadne-na-auto!-